Bijna op vakantie - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Manon Minderhout - Broeksteeg - WaarBenJij.nu Bijna op vakantie - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Manon Minderhout - Broeksteeg - WaarBenJij.nu

Bijna op vakantie

Door: Manon

Blijf op de hoogte en volg Manon

09 Mei 2010 | Nederland, Tilburg

Hallo Allemaal

Alweer bijna halverwege de maand mei.
Eind mei begint onze vakantie.
Al een paar maanden zijn we aan het bedenken, naar welk land zullen we dit jaar gaan.
Maleisie, China, Bolivia, Noorwegen (NoordKaap) zijn allemaal de revue gepasseerd.
Na een aantal slechte adviezen van overbezorgde ouders (ardennen in mei) (we weten het is goed bedoeld),
gaan we zoals jullie het kunnen voorspellen maar weer richting Thailand.
Onze 2de thuis, gelukkig bleek dat vorig jaar ook voor Nina zo te zijn.
Dat is voor mij ook wel de reden dat ik ook heel graag terug ga, wetende dat ze er een super leuke vakantie gaat beleven.
We zijn van plan om ook nog een weekje naar Vietnam te reizen.
Nha Trang om precies te zijn, aan het strand.
Vincent en Marielle zijn op dat moment ook daar, en het leek ons met 4 leuk om elkaar op te zoeken.
En zo bezoeken we toch ook nog een ander land erbij.
De vliegtickets zijn nog niet geboekt, we wachten nog of er een aanbieding komt.
Anders vliegen we rechtstreeks met Air Berlin vanaf Dusseldorf.
We vertrekken in ieder geval op 30 mei en komen 21 juni weer thuis.
We zullen heel voorzichtig zijn en Bangkok alleen als aankomst en vertrekstad gebruiken.
Met Nina willen we niet het risico lopen om op een demonstratie te stuiten.
Na contact met Jang afgelopen week, weet ik dat het reizen en verblijven buiten die metropool nog erg veilig is, dus daar maken we ons geen zorgen over.
Ik hoop snel een berichtje te kunnen plaatsen dat de tickets zijn geboekt en de tassen al half gepakt zijn.

Veel liefs en dikke kussen
Manon - Paul en Nina

• 09 Mei 2010 - 11:18

Marieke:

Hey Manon,

Hartstikke leuk, dat jullie Thailand weer op gaan zoeken. Jullie eerste reis mocht ik er ook bij zijn, maar inmiddels ben ik mijn hart verloren aan Ghana en de kinderen in het kindertehuis! Elfi is nog wel steeds van plan om weer eens terug te gaan...

Geniet van je reis en doe Paul de groetjes!

Marieke

Manon

Met een 3 jarige peuter de halve wereld om geweldig... Dat hebben we al ervaren in Thailand... Na 6 x Thailand (2x met Nina) werd het toch eens tijd om iets anders te gaan bezichtigen... Het oog is voor dit jaar gevallen op de TransAtlantische cruise west-bound van Disney Cruise Lines. Van 9 sept wanneer we vertrekken naar Barcelona t/m 1 okt wanneer we weer thuis zijn uit Orlando Florida, kunnen jullie mee genieten via deze site.