Fon Tok - Reisverslag uit Kanchanaburi, Thailand van Manon Minderhout - Broeksteeg - WaarBenJij.nu Fon Tok - Reisverslag uit Kanchanaburi, Thailand van Manon Minderhout - Broeksteeg - WaarBenJij.nu

Fon Tok

Door: Manon

Blijf op de hoogte en volg Manon

05 Juni 2010 | Thailand, Kanchanaburi

Of te wel regen in het thais...
Al 2 dagen op een rij..
Maar niet heel erg hard en helemaal niet lang...
Zo 's avonds tegen etenstijd begint het wat te onweren en er vallen een paar druppies uit de hemel...
En dat was het dan weer...
Gelukkig maar hoor, zo kunnen we lekker blijven zwemmen overdag en genieten van het lekkere weer en elkaar...
Gisteren kaartspelletje gespeeld, de meeste weten dan wel wat ik bedoel, en anders heb ik thuis voor sommige nog wat uit te leggen of misschien wel laten zien ;)
Vanavond weer, al doen we het nu rustiger aan dan een paar jaar geleden, nu is het water of wat anders maar zo min mogelijk alcohol, jaja we worden ouder...
Ga nu nog wat met Jang en Pee kletsen...

See you soon

XXX

• 05 Juni 2010 - 13:47

Pap En Mam:

Wat leuk jullie te zien vanmorgen.Echt vakantie als ik dat zie..Ook Nina lekker spelen en praten en zwaaien. Maar opa en oma zijn niet zo handig met de computer dus jullie hadden geen beeld...Oma gaat dadelijk naar de bbq in Oirschot.Opa komt als het goed is wat later maar die weet de weg laat de vrachtwagen dan bij de B.P staan.Ook in Nederland is het warm al een paar dagen boven de 25 graden en jullie aardbeien zijn al op hoor als je thuis komt.
    Geniet van de zon en elkaar en tot gauw weer.

• 05 Juni 2010 - 20:10

Tessie:

nou hier is het prachtig weer...eindelijk!

Nienke heeft ook heel de dag in haar zwembadje gezeten.
    en daarna heerlijk gebbq.....jaja we hebben er eentje gekocht.

Maar jullie vermaken je daar wel.geniet er maar van er is al weer een week voorbij.
    Gaan jullie nou a.s maandag naar vietnam?

knuffel voor nina.

liefs van ons

• 06 Juni 2010 - 06:36

Vin En Jelle:

Hee vakantiegangers,

Vandaag het laatste dagje Thailand. Nu maar hopen dat jullie Vietnam inkomen maar dat zal wel toch?!
    We gaan zo kijken of we een hotel of guesthouse voor jullie kunnen vinden.
    Leuk om jullie morgen te zien, we hebben er zin in.

Dikke kus xxx Vin, Jelle en de baby

• 06 Juni 2010 - 12:08

Vincent:

Hoi Paul, manon en Nina,

Jullie hotel is geregeld hier. Jullie hebben de "deluxe" room met seaview.

Morgen gaan we een taxi regelen voor jullie en dan komen we jullie ophalen om 20:05.

Tot morgen!

• 06 Juni 2010 - 13:32

Sean En Annie:

Hallo schatten. Succes met de reis naar Vietnam. Veel plezier .Doe de groeten aan Vincent en Marielle. tot later.XXXXX

• 07 Juni 2010 - 20:38

Lob:

hoi vakantiegangers
    klinkt weer als een lekkere vakantie, jammer dat ik er niet bij ben, fijn om te horen dat jullie het weer zo goed naar jullie zin hebben
    veel plezier bij de loempias en tot gauw