Vinpearl - Reisverslag uit Nha Trang, Vietnam van Manon Minderhout - Broeksteeg - WaarBenJij.nu Vinpearl - Reisverslag uit Nha Trang, Vietnam van Manon Minderhout - Broeksteeg - WaarBenJij.nu

Vinpearl

Door: Manon

Blijf op de hoogte en volg Manon

09 Juni 2010 | Vietnam, Nha Trang

Gisteren de eerste volle dag in Nha Trang, boodschapjes gedaan en daarna naar het oceanologisch jaja chic woord hè museum. Hier heeel veel visjes. Marielle en ik hebben nog zeesterren vast gehouden. En jullie kennen ons ook veel kattekwaad uitgehaald. Was erg leuk maar erg warm, toen we terug waren wouden we zwemmen maar het zwembad waren ze aan het reinigen. Balen maar het is niet anders. ''s avonds lekker gegeten bij Same Same daarna naar de why not? bar. Op aanraden van Vincent de Bucket geprobeerd mmmhhh, ons pong phen kaartspelletje gespeeld erg veel gelachen en iets te veel gedronken maar moet eens kunnen in de vakantie.

Vanmorgen ontbeten bij het hotel en daarna taxi genomen naar Vinpearl een amusementspark, soort kermis, aquarium, arcadehal en een heel gaaf zwemparadijs, moesten we eerst met een kabelbaan heen 15 minuten maar een prachtig uitzicht. Net terug daarvan nu snel even een update vanuit de balzaal bij vin en jelle.
Er zullen dus niet veel updates door ons gedaan worden. Kijk voor meer verhalen op www.teuben.info
Morgen ga ik een dagje met Jelle naar de mudbaden een healtyday dus...
De mannen letten op Nina alvast oefenen voor Vincent en een papadag voor Paul

Xxx uit een heet Nha Trang

• 09 Juni 2010 - 16:08

Pap En Mam:

Hallo allemaal,
    Jullie genieten volop zo te lezen....Hoe is met ons Nina??
    Ook goed naar haar zin?Eet ze goed en is Ome Vincent een goede vervanger voor Ome Prob???We wensen jullie veel plezier in de modder waarom gaan de mannen niet mee voor een moddergevecht??Bang om vies te worden??Tot de volgende keer.Veel liefs vanuit een regenachtig maar goed van temperatuur Goirle.Doei doei.We beginnen jullie wel te missen hoor....

• 09 Juni 2010 - 17:31

Sean En Annie:

Hoi schatten, Fijn dat je het naar de zin hebt.
    Geniet ervan. Een dikke knuffel voor jullie allemaal. Wij tellen af, jullie vast niet.Tot een volgende berichtXXXXXXXXX

• 10 Juni 2010 - 09:15

Tessie:

halloooooooo....

Heeft Nina het ook naar haar zin??
    Was het fijn de mudbaden?

Geniet maar van het mooie weer daar want hier is het zo wisselvallig word er niet goed van.

Tot snel weer!!
    xxx

• 12 Juni 2010 - 15:58

Bws Goirle:

hey vakantiegangers

zo te zien genieten jullie met volle teugen
    leuke foto van nina trouwens, net een echte dame\
    groetjes uit goirle, en paul de 10e vervalt maar de 3de gaat door ( jnp)

liefs werner/brenda & the kids

• 12 Juni 2010 - 20:03

Corrie En Esmee:

Paul, veel plezier met papadag en veel plezier manon. klinkt allemaal erg leuk en boeiend daar.

dag
    knuffel en kus

Manon

Met een 3 jarige peuter de halve wereld om geweldig... Dat hebben we al ervaren in Thailand... Na 6 x Thailand (2x met Nina) werd het toch eens tijd om iets anders te gaan bezichtigen... Het oog is voor dit jaar gevallen op de TransAtlantische cruise west-bound van Disney Cruise Lines. Van 9 sept wanneer we vertrekken naar Barcelona t/m 1 okt wanneer we weer thuis zijn uit Orlando Florida, kunnen jullie mee genieten via deze site.