Lazy day - Reisverslag uit Kanchanaburi, Thailand van Manon Minderhout - Broeksteeg - WaarBenJij.nu Lazy day - Reisverslag uit Kanchanaburi, Thailand van Manon Minderhout - Broeksteeg - WaarBenJij.nu

Lazy day

Door: Manon

Blijf op de hoogte en volg Manon

02 Juli 2013 | Thailand, Kanchanaburi

Dag 3

Na een goede nachtrust van meer dan 12 uur bij mij en ong 15 uur bij Nina gaan we ontbijten, Paul is er nog niet uit te krijgen!
Na het ontbijt gaan Nina en ik lekker zwemmen, t is ondertussen al 33 graden dus dat kan makkelijk!
Na een klein half uurtje is ze dat al weer beu dus dan er maar uit en gaan douchen.
Daarna hebben we Paul wakker gemaakt en gezorgd dat ie eruit kwam! Het was ten slotte al bijna 1 uur.
Ik ben daarna wat boodschapjes gaan halen bij de nieuwe supermarkt op nog geen 100 meter lopen vanaf onze soi.
Daarna is t lunch tijd!
Nog wat rusten op de kamer en Nina mag Get mee uit school gaan halen. Kan vertelde later dat ze dat erg leuk vond!
Ondertussen ondervinden we het regenseizoen want ineens vanuit t niets begint het kei hard te regenen! 2 x een bui van ong 10 a 15 minuten.
Als Nina terug is en t droog is gaan we even een rondje maken door de straat!
Bij de 7/11 kopen we een snack! Nina fishcake in de vorm van pinguïns, ik viscake met chili en Paul een broodje hotdog!
Dan terug "naar huis" want het is bijna tijd om Rob op te gaan halen.
Kan verteld ons dat ze naar net treinstation heeft gebeld en de trein heeft een half uur vertraging.
Dus nog even wachten, maar dat maakt de kids niet zo veel uit, die zijn heerlijk samen aan het spelen!
Rond 10 over half 5 gaan we richting het station, waar we nog tot 5 uur moeten wachten, maar er zijn geen verkeersregels zo als hier dus lekker ravotten tot de trein er is.
Nina krijgt van Get nog lekkere snoepjes tijdens t wachten maar dan zien we in de verte toch echt de trein aan komen.
Na een lange reis is daar Rob dan ook eindelijk!
Nadat Rob z'n kamer heeft en zich een beetje heeft kunnen opfrissen gaan we samen eten.
Daarna nog een flinke ronde gezwommen en is het al weer tijd om naar bed te gaan voor Nina.
Deze heeft er niet zo veel zin in maar ze krijgt het van Paul niet gewonnen, ondertussen drinken Rob en ik nog een drankje en om half 10 is het klaar voor vandaag!
Nina slaapt echter nog niet maar uiteindelijk slaapt ze!
Nu is het alleen de vraag nog wie er eerder sliep, Nina of ik!

• 03 Juli 2013 - 09:31

Sean En Annie:

Hallo allemaal,
    Blij dat Rob goed is aangekomen. Kan hij nog iets van de tour?
    Geniet van de leuke dingen die je allemaal gaat doen. Veel plezier.
    Kusjes allemaal van ons

Verslag uit: Thailand, Kanchanaburi

Manon

Met een 3 jarige peuter de halve wereld om geweldig... Dat hebben we al ervaren in Thailand... Na 6 x Thailand (2x met Nina) werd het toch eens tijd om iets anders te gaan bezichtigen... Het oog is voor dit jaar gevallen op de TransAtlantische cruise west-bound van Disney Cruise Lines. Van 9 sept wanneer we vertrekken naar Barcelona t/m 1 okt wanneer we weer thuis zijn uit Orlando Florida, kunnen jullie mee genieten via deze site.