6 days left - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Manon Minderhout - Broeksteeg - WaarBenJij.nu 6 days left - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Manon Minderhout - Broeksteeg - WaarBenJij.nu

6 days left

Door: Manon

Blijf op de hoogte en volg Manon

24 Mei 2010 | Nederland, Tilburg

Van 6 weer terug naar 4
Dus geen negatief advies meer voor Bangkok maar:

Niet-essentiële reizen naar bepaalde gebieden worden ontraden
Laatst gewijzigd op 24 mei 2010

Nog steeds geldig op 24 mei 2010

In dit reisadvies zijn de rubrieken 'Samenvatting' en 'Actualiteiten' gewijzigd.

Samenvatting
In verband met de nog steeds onzekere en instabiele politieke situatie in Thailand worden alle niet-essentiële reizen naar Bangkok ontraden. In het noorden en noordoosten van het land is extra waakzaamheid geboden in verband met mogelijke rellen. Reizigers naar Thailand wordt aangeraden samenscholingen en demonstraties te mijden en zich goed te informeren over de actuele ontwikkelingen .

Hopen dat dit advies nog gaat zakken voor as zondag...

• 30 Mei 2010 - 02:59

Tessie:

Halloooo,
    Dacht zal ff berichtje sturen ben nou toch wakker....
    Hele fijne vakantie en een goeie vliegreis.Doe voorzichtig daar!!Wij checken jullie weblog regelmatig.
    liefs van ons 4-tjes

• 31 Mei 2010 - 12:10

Vinnie, Jelle+baby:

Hoi Paul, Manon en Nina,

Zijn jullie veilig aangekomen? jullie hebben een lange taxirit er op zitten volgens mij....
    Nha Trang is op het eerste gezicht erg mooi en groen. Nina kan haar strandspulletjes meenemen haha, al is het wel warm pfff.
    Heel veel plezier in Thailand en de groetjes aan Jang!
    Tot over een weekje ongeveer, wij zullen de buurt alvast verkennen. Er is een leuk klein kermisje tegenover ons hotel voor Nina, helemaal schetig.
    Have fun!

dikke kus xxx vinnie & Jelle + baby

Manon

Met een 3 jarige peuter de halve wereld om geweldig... Dat hebben we al ervaren in Thailand... Na 6 x Thailand (2x met Nina) werd het toch eens tijd om iets anders te gaan bezichtigen... Het oog is voor dit jaar gevallen op de TransAtlantische cruise west-bound van Disney Cruise Lines. Van 9 sept wanneer we vertrekken naar Barcelona t/m 1 okt wanneer we weer thuis zijn uit Orlando Florida, kunnen jullie mee genieten via deze site.