Zip-A-Dee-Doo-Dah - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Manon Minderhout - Broeksteeg - WaarBenJij.nu Zip-A-Dee-Doo-Dah - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Manon Minderhout - Broeksteeg - WaarBenJij.nu

Zip-A-Dee-Doo-Dah

Door: Manon

Blijf op de hoogte en volg Manon

25 Maart 2011 | Nederland, Tilburg

Zip-A-Dee-Day my oh my what a wonderful day.
Dat kun je wel zeggen met de temperaturen van de afgelopen dagen.

Voor mij iets minder want ik ben ziek (griepje). Maar hierdoor heb ik wel wat tijd om dingen voor onze vakantie op te zoeken.
Zo ben ik op zoek gegaan naar een hotel in Orlando.
En we denken dat we een heel leuk hotel hebben gevonden tegen een prijs die je eigenlijk niet kunt geloven als je het ziet.

Het hotel staat goed aangeschreven zowel op de site van booking.com als op zoover met een dikke 8.

Nu moeten we nog een aantal dingen regelen:
-ESTA (waiver) document (soort van visum)
- Huurauto regelen
- Vlucht naar Barcelona (liefst vanuit Eindhoven)
- Orlando terug naar Nederland
dit zijn de belangrijkste dingen die nog gedaan moeten worden.

Langzaam aan krijgt alles dus vorm.

Nog 5 maandjes en dan gaan we bijna op VAKANTIE...

• 25 Maart 2011 - 19:00

Marieke:

Oh dat liedje heb je heel de dag in je hoofd als je de attractie van Broer Konijn gaat in Magic Kingdom, helemaal geweldig!!veel voorpret alvast,nice hotel!! & beterschap voor jou Nonje!xx

Manon

Met een 3 jarige peuter de halve wereld om geweldig... Dat hebben we al ervaren in Thailand... Na 6 x Thailand (2x met Nina) werd het toch eens tijd om iets anders te gaan bezichtigen... Het oog is voor dit jaar gevallen op de TransAtlantische cruise west-bound van Disney Cruise Lines. Van 9 sept wanneer we vertrekken naar Barcelona t/m 1 okt wanneer we weer thuis zijn uit Orlando Florida, kunnen jullie mee genieten via deze site.